بازدید جناب آقای دکتر محمد رضوانی فر از گروه صنعتی عالم آرا

به گزارش شستا رسانه، دکتر محمد رضوانی‌فر مدیر عامل محترم شرکت شستا در راستای بازدید مستمر خود از شرکت‌های تابعه شستا و بررسی وضعیت شرکت‌ها، از شرکت عالم آرا بازدید کرد.

مجموعه عالم آرا جزو مجموعه های ویژه در تولید لوله های GRP در حوزه آب است که از سال ۱۳۸۵به بهره برداری رسیده و با توجه به بحران آب در داخل کشور و کشور های منطقه و همچنین توجه ویژه دولت به آب های مرزی، با تولید این لوله ها می‌تواند نقش مهمی در ساماندهی آب های مرزی، داخلی و فاضلاب داشته باشد.

بر اساس این گزارش، لوله های GRP، لوله های پلی استری تقویت شده با الیاف شیشه که به علت صافی سطح، مقاومت کامل در برابر خوردگی شیمیایی، قابلیت تحمل فشار بالا، عدم نفوذ پذیری UV، وزن کم، نصب آسان و همچنین امکان اتصال با لوله های غیر همگن بعنوان یک گزینه برتر در انتخاب لوله های خطوط انتقال شبکه های ثقلی آب، آب و فاضلاب مطرح می باشد.

گفتنی است؛ محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا، ضمن تقدیر از عملکرد مدیران و کارگران این شرکت، در خصوص مباحث مطرح شده و مشکلات مجموعه قول مساعد داد جهت احیای این شرکت کمک هایی در جهت رفع مشکلات بانکی، بیمه ای و همچنین افزایش سرمایه شرکت ارائه نماید.